Wednesday, September 12, 2012

Small Party for My Hb~

last week celebrate besday suami kecintaan saya..hehe memula die xnak celebrate bagai..tapiii isteri die ni nakal terlebih sgt die layankan je laa..;p

alhamdullillah laa majlis y xdirancang ni berjalan dengan lancar dengan bantuan mak,adik2 n sedara mara..hehe  buat pula hari berkerja penat berganda2 saya haritu tapi seronok tengok orang datang makan..tetamu y dijemput pun sume hadir..

 menu simple untuk makan-makan malam ituuu.....xsempat nak masak lebih sbb xdirancangkan....:)))

cake for my lovely husband!!!punye laa xbg beli cake tapi sy beli jgk laa...biar la die nak marah ke ape..dah memang bini die nakal kan..haha xpasal2 kne tarik telinga dlm SR.....kekekekke dah beli tp xbole tulis nama..so sy just tulis umum je la kan...

 sate ayam n daging sponser by pak sdara saya..heheeee bukan sponser laaa!!bagi jee laa..;p
untuk suami rasa..sehari sebelum majlis ni saya ada bawa suami beraya di penang+rumah mak sedara sy kt sna laa..pak sdra sy ada bisnes kecil-kecilan jual sate..bukan jual tepi jalan tuu..dia ada kontrak dgn hotel2 sekitar penang...suami saya xpenah try makan kan..tu y dpt bw balik....hehe jimatt disituuu...

kecian kat tuan punye besday...suami isteri kne bakar sate...suami bakar sate saya bakar sosej je leerr..tu je y sy bole buat pun...tapi jadi jgk laa..;p

ni je pic y ada punnn...xamek banyak sebab sibuk dengan sate2 ni..xde orang nak tlg bakarkan..kitarong belasah je laaa...nasib ler sume sedapp...

2 comments:

Anonymous said...

mama sorg bdk yg jahat.....
padan muka kena tarik telinga,sape suh nakal sgt

ieda Aida said...

hehehehehe..jgn la marah syg bucukkk oii...:)))tapi makan jgk kan..:P